Grillning och trädgårdsarbete

Min systerdotter Andrika från norge och hennes man Trond är på semester
hos min syster, så det blev social samvaro och grillning.



Här blåser de såpbubblor.



Har har grabbarna Casper och Uno en diskussion över badbadljan. Casper är
Totte och Sandras son, det är han till vänster.




Här kommer Uno i full fart, Andrikas och Tronds son.




IsaMari även det Andrikas son. Maten var god och vädret var för varmt
om man nu får klaga, vilket vi inte får, alltså var vädret väldgit mycket
varmt väder.



Vi är igång och bygger en minidamm med bäck, en hel del pyssel innan
detta är klart. Pumpar, ljus, dimma och fontän ska den innehålla.




Nu är fåren sålda och jag får tillbaka min träningsplan,, men det är över-
beväxt där,, så nu måste vi röja bort allt gräs. Där det går kör jag med
gräsklipparen.




Gunnar tar stora röjsågen och kör ner all växtlighet.




All sten från dammen har fraktats hit,, men handkraft.




Sedan har vi letat i gömmorna efter saker att dekorera med. Imorgon
räknar vi med att dammen är klar,, so long, för denna gong.





Kommentarer
Postat av: Gittan & Zack

Mycke arbete med dammen men jag tvivlar inte på att det kommer att bli ett kanon resultat

2011-06-12 @ 08:27:15
URL: http://birgitta.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0