En Bock är gjord

Jag kommer hem och berättar att en arbetskamrats
pappa tillverkar granbockar, jättefina. Vi borde kunna
göra det med tycker jag och att vi kan ta träbockarna
som vi har. Jag svetsar en säger Gunnar,, nej säger jag,
vi behöver väl inte alltid överarbeta allt. Klart han
svetsade en bock, och ingen liten en heller.



Okej,, granris behövs och granris kom hem.




Granris är stickit kan jag säga,, och att arbeta med
handskar och ståltråd är inte det lättaste. Men Bocken
börjar växa fram.




Klippa och klistra höll jag på säga,, men lite finjusteringar
och så fick han flytta in för en liten stund.



Hmmm julkort kanske man kunde ta samtidigt,,,




Vad säger ni,,, vill ni ha detta som julkort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0